The Day Before!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Johan Steenks - WaarBenJij.nu The Day Before!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Johan Steenks - WaarBenJij.nu

The Day Before!!

Door: Johan Steenks

Blijf op de hoogte en volg Johan

16 Maart 2007 | Nederland, Delft

Dag -1 (16 maart 2007)


Wat vliegt de tijd toch snel. Voor mijn gevoel heb ik net mijn koffer van vorig jaar uitgepakt, sta ik hem alweer opnieuw in te pakken. Maar goed het gevoel is er niet minder om. Al bekruipt mij deze keer wel de angst van wat we allemaal gaan aantreffen op BrainShare.

Ik weet niet of het u is opgevallen maar Novell stond vroeger voor de kleur ROOD, sinds een paar jaar hebben we nu ook GROEN en vorig jaar konden we het congrescentrum bijna niet vinden omdat alles BLAUW was. Ja en nu komt de Triviant vraag welke kleur missen we nog?

Laat ik u helpen door het wat te visualiseren. We nemen een vierkant en stoppen daar de bovenstaande kleurtjes in. We hangen dit vierkantje vervolgens in de wind terwijl we door het raam kijken. Ja …. En? Hebben we hem al. Voor 90% van de lezers is het plaatje wat ik bedoel, waarschijnlijk vastgeplakt als sticker op uw PC. Voor die andere 10% klik effe hier: http://helpdesk.usu.edu/images/graphics/windows-logo.jpg


Ja hebben we hem? … De kleur is dus GEEL!!

Ik heb inmiddels begrepen dat de mannen van Bill Gates zich niet meer laten infiltreren maar gewoon prominent een stand hebben bij de sponsers van het event. Om nu ook nog te voorkomen dat de mensen het misschien niet in de gaten hebben, hebben ze de grootste stand voor de ingang: http://www.novell.com/brainshare/floorplan.html!!

Ik blijf toch met deze gang van zaken een “unheimisch gefuhl” hebben. Het zal mij benieuwen hoe ze het ons allemaal gaan uitleggen. Want ik heb het allemaal nog niet helder op het netvlies. Novell en Microsoft samenwerken? Tja… Straks gaat Microsoft nog de Key-Note openen op BrainShare.
Waar gaat dit naartoe?

Als je trouwens goed op het bovenstaande “Floorplan” kijkt zie je dat IBM zich door de mannen van GWava (De virusbestrijders!! ;-)) laten beschermen tegen het geweld van Microsoft. Was het niet OS2 waar het eerder misging bij die club.

Nou, ik hou er over op. Met het typen van bovenstaande tekst word ik steeds onrustiger van binnen. Voor dat ik helemaal afdwaal zet ik er voor dit dagboek een punt achter.

We gaan het volgende week allemaal meemaken. :-)


Groet,

René van Steenis
Ronald Zierikzee
Johan Steenks


PS: Als je wilt weten hoe dit afloopt blijf ons dan volgen op http://brainshare2007.waarbenjij.nu/

  • 16 Maart 2007 - 22:48

    Cor De Boer:

    Dag Jongens!

    Zuig jezelf vol met info en blaas het even onze kant uit.

    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal te melden hebben.

    Tot de volgende reactie.

    Gr.
    Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2007

Back home

24 Maart 2007

Last day @ Brainshare 2007

23 Maart 2007

Alweer donderdag..... Time flies

22 Maart 2007

Woensdag @ Brainshare

21 Maart 2007

Onze eerste dag
Johan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 32551

Voorgaande reizen:

17 Maart 2007 - 25 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: